Kamkorderi

Приказани сви од укупно 11 резултата

 

Digitalni kamkorderi rade na istom principu kao i digitalni fotoaparati, pa stoga pružaju slične performanse, tako da samo od subjekta i situacije zavisi da li će zadatku više odgovarati kamkorder ili fotoaparat.

Prednosti kamkordera nad DSLR fotoaparatom

Prva i očigledna prednost kamkordera je ergonomija, jer su kamkorderi predviđeni za držanje jednom rukom, pri čemu su sve komande dostupne prstima iste ruke. Naredna prednost je stabilizacija, koja je daleko bolja kod kamkordera, pa tako čak i povoljni kamkorderi imaju stabilizaciju koja čini da se video snimljen u brzom pokretu uopšte ne trese. Treći važan faktor je fokus, jer je kamkorder fokusiran gotovo odmah po uključivanju i ne gubi fokus u pokretnom kadru. Bolji je i zvuk, jer kamkorderi po pravilu imaju osetljivije mikrofone. Nedostaci kamkordera u odnosu na DSLR su manji senzor, što povećava dubinu polja i smanjuje mogućnost za rad pri lošem svetlu, kao i visoka cena naprednih modela, koji koštaju znatno preko 1000 evra, dok se dobar DSLR fotoaparat može kupiti iznos do 1000 evra.

Duga snimanja su kao stvorena za kamkorder

Kamkorderi su najbolji za duge snimke, posebno ako želite da snimak bude kontinuiran, kao kada se snima koncert ili utakmica. Prodaja kamkordera sačuvana je pod naletom fotoaparata upravo zahvaljujući medijima, YouTube produkciji i potrebi za snimanjem dužih dešavanja. Fotoaparati su ograničeni na snimke određene dužine, posebno u 4K modu, što nije problem ako se snimci spajaju u režiji, ali ako je potreban kontinuitet, kamkorder je daleko bolji.

Specijalne funkcije

Mnogi kamkorderi imaju praktične funkcije koje se mogu naći samo na uređajima ovog tipa. Među njima su projektori integrisani u kamkorder, kao i bežično upravljanje sekundarnom kamerom putem panela primarne kamere, tako da jedan snimatelj obavlja posao za dvoje. To su i specijalni video modovi, kakvi se retko mogu naći kod fotoaparata, poput baby moda. Uspešna prodaja kamkordera direktno zavisi od umešnosti prodavaca da kupcima približe te prednosti koje su manje poznate.